Current issue
Mimoriadne číslo

Biology, ecology, chemistry

ročník 21, 2017

There are no translations available.

ročník 21, 2017, č. 1, ISSN 1338-1024

Didaktika predmetu

Postoje učiteľov k využívaniu aktivizujúcich metód v environmentálnej výchove na základných školách
Viera Novanská (Chrenščová)

Chápanie problematiky kyselín a zásad u žiakov 8. a 9. ročníka ZŠ
Alena Bučková, Miroslav Prokša

Nápady a postrehy

Učenie sa na stanovištiach vo vyučovaní biológie
Zdena Truchlíková, Jana Fančovičová, Monika Weissová

Zaujímavosti vedy

Správanie sa popínavých rastlín, zmyslový systém a využívanie kontaktných chemoreceptorov
Monika Weissová

Porovnanie zloženia materského kolostra s dojčenskou formulou HiPP NE
Peter Krcho, Vladimíra Vojtová

Informujeme, predstavujeme

Problematika trvalej udržateľnosti v prírodovednom vzdelávaní a projekt Sustain
Katarína Kotuľáková